Навчально виховний комплекс Дошкільний навчальний заклад - Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, с. Кошлани
Оратівський район, Вінницька область
Освітній портал оратівського району Підписатися на новини
24 Липня 2021 р

9 клас

П'ятниця 16 квітня

1.Біологія

Опрацювати § 49, переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=8dhtRu3b6vg , дати відповіді на запитання ст. 208

2.Нім мова

Ст188-190. Слова в словник і вивчити.

Впр.8 (письмово).

3.Основи зд.

Опрацювати § 24, виконати завдання 1 (письмово) ст.167

4. Фізика

Повторити § 36.

Розв'язати №12 (сторінка 259).

5. Українська мова 

Мікротема й абзац. Параграф 31. Вправи 341, 342.

 

Четвер 15 квітня

1. Трудове навчання

Вишивати "Пасхальний рушничок-оберіг"  Виконати тим учням,  хто ще не зробив. Роботу обов'язково підписати.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

. Контрольна робота.  І - ІІ рівні.

1.Скільки творів містило перше видання збірки "Кобзар"?

а) 8.     б) 10.     в) 15.

2. В якому місті юний Шевченко вчився живопису?

а) Краків.      б) Вільно.     в) Петербург.

3. Невеликі саморобні зошити, куди Т.Шевченко у 1847- 50рр свої записував свої поезії називають.................

ІІІ рівень. 

Дати відповіді на запитання

1. Що стало причиною написання твору " Кавказ" і кому присвячено цей твір?

2. Яким позасюжетним елементом розпочинається балада Т.Шевченка " Причинна" і для чого його використано?

ІV. рівень 

Твір-мініатюра. Яку проблему порушує Т. Шевченко  у поемі " Катерина"?

3. Заруб.літ

Михайло Булгаков  "Собаче серце". В робочому зошиті скласти письмово хронологічну таблицю "Біографія Михайла Булгакова" .Прочитати 

твір "Собаче серце".

4. Рос.мова

Вправа 352

5. Алгебра

Контрольна робота. Завдання виконати на листках.

6.Геометрія

Повторити § 4

Розв'язати №21.60, № 21.63.

7. Інформатика

Повторити № §10.1

Виконати завдання №12 (сторінка 275).

Середа 14 квітня  

І.Історія України

Аграрна реформа російського уряду та її вплив на Україну. Опрацювати § 26.На запитання 1,2,3,5 дати письмову відповідь.

2. Всесвітня історія

Записати у зошит повідомлення "Британське володарювання в Індії"

3.Біологія

 Опрацювати § 48, переглянути відеоурок "Екосистема. Різноманітність екосистем"https://www.youtube.com/watch?v=jcLPB7e9pqM, ст.204 дати відповіді на запитання (письмово)

4.Мистецтво

Опрацювати матеріал в підручнику ст.140-144. Знайти матеріал в інтернеті про творчу особистість - одного із визначних митців, чиї життя і творчість пов'язані з рідним краєм (письмово).

5.Нім. мова

Ст.185-187.Слова в словник і вивчити. Впр.6 (письмово).

6.Фізика

Повторити §36, Розв'язати №36 (4,5)

Вівторок 13 квітня

1.Укр.мова

Вправа 349,350 зробити конспект за вправою 64

2.Укр.літ

Написати твір-роздум "Молюся я за Україну" (на основі творів Шевченка)

3.Рос.мова

§54-55   Впр.341(усно), впр.343(Б), впр.344(А).

4.Геометрія

Повторити § 4, розв.№21.53, №21.54, №21.61

Понеділок 12 квітня

1. Історія України   

Події російської революції 1905-1907рр. в Україні. Опрацювати § 25.Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-podi-rosiysko-revolyuci-1905-1907-rr-na-teritori-ukra-ni-24846.html

Виконати тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/revolyuciya-1905-1907-rr-i-ukra-na-9358.html

2 Правознавство

Професія  "юрист". Опрацювати §29.Запитання 1,2 - письмово у зошит

3. Географія

Міжнародний туризм. Опрацювати § 43. Запитання 1-3 виконати письмово у зошиті,

4.Заруб. літ

Написати твір "Мій улюблений герой комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич".

5. Алгебра

Повторити §21-24, розв'язати №24.8, 24.9

6.Фізика

Вивчити §36, розв. №36 (1-2)

П'ятниця 9 квітня

1. Фізика

Вивчити § 37

Розв'язати № 37 (2-3)

2.Хімія

Повторити § 31

Розв'язати № 231; № 232.

3 Нім.мова

Ст.183 слова в словник і вивчити. Ст.184 вправа 4 (письмово)

4. Укр.мова

Текст, його основні ознаки. Будова тексту. 

Опрацювати § 30. Вправи 336, 337, 339

5. Біологія

Виконати завдання на ст.201 (письмово)

1.Тести 1-7

2.Утворити логічні пари 8-10 

3.Запитання з відкритою відповіддю15-16

Завдання з усіх предметів виконувати в зошитах або надсилати на елект. адреси вчителів

 

Четвер 8 квітня

1. Трудове навчання

 Вишивати "Пасхальний рушничок-оберіг" 

2. Алгебра

Повторити § 24..

Розв'язати № 24.5; № 24.8

3. Геометрія

Повторити § 3

Розв'язати№ 21.41; № 21.47.

4.Інформатика

Вивчити § 10.1

Виконати завдання 2 (сторінка 272)

5. Зар.літ

Скласти таблицю "Головні та другорядні герої твору "Тев'є-молочар". Виписати приклади художніх засобів у творі.

6. Укр.літ

Опрацювати матеріал підручника ст. 242-243, завдання 1, 2, 3, 6, 8, 9 ст.248

7. Рос.мова

Правило с.190 вправа 337 (усно), вправа 338 (письмово)

Завдання з усіх предметів виконувати в зошитах або надсилати на елект. адреси вчителів

Середа 7 квітня

1.Біологія

1. Опрацювати §47

2. Виконати творче завдання  ст. 200 підручника (письмово)

2.Мистецтво

1. Опрацювати ст. 137-139

2. Дібрати матеріали (історичні факти і світлини) про визначний музей світу.   

3 Історія України

Піднесення українського національного руху на західно-українських землях. Опрацювати §21.На запитання 1-5 дати письмову відповідь

4. Всесвітня історія

Спроби модернізації Османської імперії. Опрацювати §25.На запитання 3,4,5 дати письмову відповідь.

5. Фізика

Повторити §36

Розв'язати №36 (4-5)

6.Німмова

Ст.178. Слова в словник і вивчити,Ст. 179 впр,6 (письмово)

Завдання з усіх предметів виконувати в зошитах або надсилати на елект. адреси вчителів

Вівторок 6 квітня

1. Українська мова

Контрольна робота. Виконати один з варіантів.

Безсполучникове складне речення

Варіант 1

9 клас

Контрольна робота

Завдання 1 – 6. Вибрати одну правильну відповідь.

 

1. У безсполучниковому складному реченні Сон ніжний землю обійма за плечі я чую неньки колискову (Г. Радька) між його частинами вживається:

А. Кома.

Б. Крапка з комою.

В. Двокрапка.

Г. Тире.

 

2. Правильну схему речення Ми цінуємо барвінок за його «лі­карську допомогу» з нього виготовляють ліки від дуже важ­ких хвороб (розділові знаки вилучено) зазначено:

А.  [  ], [  ]. одночасність

Б.  [   ]: [висновок].

В.  [умова] — [   ].

Г.  [  ]: [причина].

 

3. Виділіть безсполучникове  складне речення  з однорідними простими реченнями.

А. Люди завжди сподіваються на диво, вони не можуть примиритися зі смертю                (В. Кисельов).

Б. Весело бриніли набубнявілими гілками осокори, задумливо погойдувала обважнілими косами береза (ІО. Яновський).

В. Сіли перепочити й раптом помітили: хтось до них іде (В. Канівець).

Г. На допит покликали Ванька: без перекладача не обійтися (Я. Стецюк).

 

4. Яке безсполучникове складне речення виражає одночасність дій, явищ?

А. Пригріло сонечко, обсохла земля, потягло орача в поле (М.Коцюбинський).

Б. Глянеш на небо - небо високе, глянеш на хмари - хмари летять (П. Тичина).

В. Сьогодні особливо звабно темніли на приполах оскубини гречки, легка паморозь пирію стелилась у долинах, молода конюшина між карячкуватих дубків кликала в лісосмугу (В. Дрозд).

Г. Чогось завжди так виходить: гарного гриба не знайдеш, а поганка сама в очі лізе       (М. Стельмах).

 

5. Знайдіть речення, у якому необхідно поставити тире.

А. На квартирі було затишно топилася піч горіла лампа на підлозі лежала ціла купа свіжої соломи (І. Багмут).

Б. Брязне клинок об залізо кайданів піде луна по твердинях тира­нів (Леся Українка).

В. Друзі розповіли подробиці втеча готувалася давно (М. Олійник).

Г. І диво дивне сталося з ним совість заговорила! (А. Іщук).

  1. У якому з правил щодо пунктуації у безсполучникових складних реченнях допущена   

      помилка?

А. Двокрапка у безсполучниковому складному реченні ставиться тоді , коли  наступна частина пояснює , розкриває зміст першої ;

Б. Якщо в першій частині безсполучникового складного речення вказується час дії, про яку говориться в другій , то між ними ставиться тире ;

В. Якщо зміст частин безсполучникового складного речення порівнюється чи протиставляється , то між ними ставиться двокрапка ;

Г. Якщо частини безсполучникового складного речення зберігають певну самостійність у змістовому відношенні , то між ними ставиться крапка з комою .

 

Завдання 7 – 9. Зробити синтаксичний розбір речення (розділові знаки пропущені).

 

Сталось диво тоді камінець засіяв і промінням ясним всіх людей здивував (В. Самійленко).

 

Завдання 10 – 12.

 

Написати твір-мініатюру на вибрану тему, використавши два – три безсполучникові речення.  Виділити в них граматичні основи:

Пізнай самого себе.

Духовні потреби людини.

9 клас

Контрольна робота

Безсполучникове складне речення

Варіант 2

Завдання 1 – 6. Вибрати 1 правильну відповідь.

 

1. У безсполучниковому складному реченні Придивіться у рідному краї наша мова вкраїнська страждає (Л. Таран-Пономаренко) між його частинами вживається.

А. Кома.

Б. Крапка з комою.

В. Двокрапка.

Г. Тире.

 

2. Виділіть безсполучникове складне речення.

А. Через єдине невеличке віконце скупо просвічувалось небо, але на горищі було світло (ІО. Збанацький).

Б. Уже відспівав свою мелодію на вербовій сопілці березень і поплив з гір у доли швидкими потоками (Ф. Мамчур).

В. Вони ж дурні, вони ж знімали мірку з твоїх принижень –  не з твоєї величі                  (Л. Костенко).

Г. Єпіфаній слухав щораз то більше впевнену і вірою пройняту мову гетьмана і відчував, як у душі проколюється паросток надії (Р. Іваничук).

 

3. Знайдіть безсполучникове складне речення з неоднорідними простими реченнями.

А. Відчинив Євген двері і полегшено зітхнув: на ґанкові стояв худий, височенний чоловік у формі поштового службовця (В. Канівець).

Б. Над болотами та озерами, в долинах рік стоять тумани, важкі хмари пливуть над селами: і хуторами (М. Олійник).

В. Вечорами вже не співали під вербами, дівчата, не витинали гопака гармоністи              (Г. Тютюнник).

Г. Десь на краю села дівчата співали веснянки, гомоніли й галасували діти (С. Васильченко).

 

4. Яке безсполучникове складне речення виражає зіставлення (протиставлення) змісту одного речення зі змістом іншого?

А. Вже й дикі гуси в небі пролітали, вже й лебеді кричали крізь туман (Л. Костенко).

Б. Кричать сови, спить діброва, зіроньки сіяють, понад шляхом щирицею ховрашки гуляють (Т. Шевченко).

В. Не русалонька блукає - то дівчина ходить (Т. Шевченко).

Г. А вас просив би я зразки ліпити: ви чоловік тямущий і бувалий (Леся Українка).

 

5. Яке з наведених речень не є складним безсполучниковим?

А. Як заздрю я тій хмарці білій : вона пливе у далечінь між подруг .

Б. Із вирієм кожен із нас тратить багато: то дні молодечі , то спів на шляхах  піскуватих.

В. О серпню мій , як просто й мудро ти стоїш : змішав зелені й жовті віти на  роздоріжжі осені і літа.

Г. Вниз я дивлюся з крутого горба:  казкою простір наповнився дикий.

  1. Знайти правильну структурно-семантичну схему речення “ Ми цінуємо барвінок за його “лікарську допомогу” з нього виготовляють ліки від важких хвороб ” (розділові знаки пропущено).

А. [     ],  [      ]    (одночасність);

Б. [    ] : [    ]  (висновок);

В. [     ]  — [      ]  (протиставлення);

Г. [     ] : [     ]   причина.

 

Завдання 7 – 9. Зробити синтаксичний розбір речення (розділові знаки попущені).

 

     І мріється з маленького дитяти  з літами виросте палкий співець (С. Черкасенко).

    

Завдання 10 – 12.

 

Написати твір-мініатюру на вибрану тему, використавши два – три безсполучникові речення.  Виділити в них граматичні основи:

Пізнай самого себе.

Духовні потреби людини.

2. Українська література

Опрацювати матеріал підручника сторінка 239-242.

Виконати завдання1.2,3. сторінка 242.

10,12 сторінка 243. Вивчити напам'ять "Доля".

3. Основи здоров'я

Опрацювати § 23.

1. Що таке репродуктивне здоров'я?

2. Назвіть чинники впливу на репродуктивне здоров'я.

(1,2 письмово)

4.Геометрія

Повторити § 3

Розв'язати № 21.36; № 21.39.

5.Інформатика.

Повторити § 93

6.Хімія

Вивчити § 31.

Розв'язати № 229; № 230.

Завдання з усіх предметів виконувати в зошитах або надсилати на елект. адреси вчителів

Понеділок 5 квітня

 

1. Історія України

Українська література. Театр. Опрацювати §32. Запитання 3, 4, 5 -письмово у зошиті.

2. Правознавство.

Контрольна робота.( Забрати у школі).

3. Географія .

Туризм. Опрацювати § 42. Дати письмово відповідь на запитання 1, 2, 3 після тексту параграфа.

4. Алгебра

Вивчити § 24

Розв"язати № 24.5, №24.8.

5. Фізика 

Вивчити § 36.

Розв'язати № 36 (1-3)

6. Хімія

Вивчити §31

Розв'язати №229; №230.

7. Зар літ

1. Ст.158-159 читати, законспектувати.Читати повість Шолом-Алейхема "Тев'є-молочар"

 

Завдання з усіх предметів виконувати в зошитах або надсилати на елект. адреси вчителів

П'ятниця 2 квітня

1.Німмова

ст.176.Слова в словник і вивчити.

Вправа 2,5 (письмово)

2. Біологія

1.Опрацювати § 46

2.Переглянути відеоурок з теми "Основні групи організмів" https://www.youtube.com/watch?v=GqVZexB4VCQ (записати в зошит "Особливості основних груп живих організмів" з відеоуроку)

3.Фізика

Підготувати проект сторінка 260 (1-4)

4. Хімія

Вивчити § 30

Розв'язати №221, № 224

5. Російська мова

§52-53

Вправа 329(письмово), впава 321 (письмово).

Завдання з усіх предметів виконувати в зошитах або надсилати на елект. адреси вчителів

Четвер 1 квітня

1. Алгебра

Вивчити §22-23

Розв'язати№23.9; №23.17; №23.19; №23.24; №23.29.

2. Геометрія

Повторити § 3 пункт 8-11

Розв'язати №21.35; № 21.38.

3. Інформатика

Вивчити § 93 пункт 4

4 Українська мова

1.Т.Шевченко. Різні типи втілення теми жіночої долі. 

"У нашім раї на землі"

2.Опрацювати матеріал підручника ст.231-232

3. Виконати завдання письмово

- завдання 1 ст.232 підручника

- завдання 2,3,4,8,11 ст.233 підручника

5.Зарубіжна література

Контрольна робота . Твір. Значення досконалого володіння мовою для успішного життя (за твором Б.Шоу та на власних спостереженнях).

Завдання з усіх предметів виконувати в зошитах або надсилати на елект. адреси вчителів


Середа 31 березня

1. Фізика 

Контрольна робота. Завдання виконати на листках.

1.Яка фізична величина характеризує інертність тіла?

а) прискорення ;  б)маса;   в) швидкість.

2.Тіла перебувають у відносному спокої або рухаються прямолінійно і рівномірнотоді , коли дія на них усіх інших тіл зрівноважена.Це одне із формувань:

а)Першого закону Ньютона;

б) Другого закону Ньютон

в) Третього закону Ньютона.

3.Тіло масою 2 кг під дією сили 4 Н рухатиметься:

а)рівноприскорено, з прискоренням 2м/с2

б) рівноприскорено, з прискоренням 8 м/с2

в) рівноприскорено, з прискоренням 0,5 м/с2

4.Сила в 60 Ннадає тілу прискорення 0,8м/с2. Яка сила надасть йому прискорення 2 м/с2?    

     6.Людина везе візок масою30 кг по дорозі (коєфіцієнт тертя 0,05) з яким зусиллям треба штовхати візок на ділянці під нахилом 30º?    

2. Німецька мова

сторінка 174.Слова в словник і вивчити. Вправа 2(усно), 6(письмово)

3. Біологія

Опрацювати § 45, дати відповіді на запитання ст.189-190 (письмово)

4. Мистецтво

1.Опрацювати ст. 134-136

2.Підготувати проект на тему " Роль телебачення в нашому житті"

 5. Історія України

Україна на початкухх ст. Економічний розвиток. Опрацювати §23.Дати відповіді на запитання після тексту §23. 

Завдання з усіх предметів виконувати в зошитах або надсилати на елект. адреси вчителів

Вівторок 30 березня

1.Геометрія

Контрольна робота. Завдання виконати на листках

2. Інформатика

Практична робота № 13.

3. Хімія

Вивчити §29 сторінка 166-167.

Розв'язати № 220

4. Українська мова

Письмовий переказ тексту наукового смтилю.Закінчити роботу над переказом.

5.Українська література

Тарас Шевченко.Поема "Наймичка"Прочитати , скласти план.Опрацювати матеріал підручника сторінка 235.

6 Російська мова

.Вправа 323(читати текст, виконати завдання сторінка 183)

7.Основи здоров'я

§ 22. Виконати завдання за зразком малюнка 40.

Завдання з усіх предметів виконувати в зошитах або надсилати на елект. адреси вчителів

Понеділок 29 березня

1.Алгебра 

Вивчити § 21

Розв'язати № 21.2, № 21.5, № 21.9, № 21.13, № 21.19.

2.Фізика

Повторити § 28-35.

Розв'язати №13-14 ( сторінка 259)

3. Історія України .   

Урок узагальнення за темою "Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст. Виконати тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-ukra-nski-zemli-u-skladiavstro-ugorschini-v-drugiy-polovini-hih-st-325115.html 

4. Правознавство.

Практичне заняття. Особливостіадміністративної та кримінальноївідповідальності неповнолітніх. Опрацювати § 28. Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/praktichne-zanyattya-osoblivosti-administrativno-ta-kriminalno-vidpovidalnosti-nepovnolitnih-212701.html 

5 Географія. 

Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Опрацювати § 40. Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/torgivlya-yak-vid-poslug-4304.html

6.Зарубіжна література

Сторінка134-139 - читати, на сторінці139 терміни записати в зошит

Завдання з усіх предметів виконувати в зошитах або надсилати на елект. адреси вчителів

П'ятниця 19 березня

1.Хімія

Тема: Вищі карбонові кислоти

1.Опрацювати вправи 218, 219

2.Повторити §29.

2.Основи здоров'я

Тема: Формування здорових стосунків.

1.Опрацювати § 21

2.Прочитати вірш Ліни Костенко "Довіра" і дати відповідь на запитання ст. 151, записати у зошит ознаки здорових стосунків.

3. Провести інтерв'ю з дорослими членами родини за планом на ст. 154.

3. Німмова

1. Опрацювати ст.168, 171. , Слова в словник і вивчити.

2. Ст.172, вправа 4 (усно), ст. 173 вправа 6 (письмово)

4. Фізика

Повторити § 35

Розв'язати № 35 (6-7)

5.Біологія

Узагальнюючий урок. Виконати завдання ст.183-184 підручника (тести, утворити логічні пари).

6.Укрмова

Контрольний письмовий переказ із творчим завданням підручник ст187-188

1. Прочитати.

2.Скласти план.

3.Написати переказ на чорновику.

Завдання з усіх предметів виконувати в зошитах або надсилати на елект. адреси вчителів

Четвер 18 березня

1. Зарубіжна література

Написати твір на тему "Значення мови й культури в житті людини"( за п'єсою "Пегмаліон")

2.Трудове навчання

Продовжуємо  вишивати "Пасхальний рушничок-оберіг" 

3 Алгебра

.Контрольна робота.Завдання виконати на листках.

1.Яка з наведених послідовностей є арифметичною прогресією

а) 3;6;12;24.       б)7;10;12;13.         в)-10; 0; 10; -10.        г) 20; 17; 14; 11.

2. Послідовність задана формулою ап=2п2-7.Знайдіть а3.

а) -1       б)11         в)-5        г) інша відповідь

3.Запишітьперші чотири члени геометричної прогресії, в якій в1=3; q=-5.

4. Знайдіть суму  п’яти перших членів арифметричної прогресії, якщо  а1=-11, d=2,5.

5. Знайдіть суму  чотирьох  перших членів геометричної прогресії, якщо  в1=2; q=3.

6. Знайдіть суму всіх натуральних чисел, які більші ніж 100 та менші ніж 200 і кратні 7.

4. Геометрія.

Повторити § 5 пункт 17-20

Розв'язати завданння на сторінках 204-206

5.Інформатика

Повторити § 9.3

6.Російська мова

§ 50,51 Вправа 311 (усно), Вправа 314, Вправа 313 (письмово)

7.Українська література

Тарас Шевченко. Тема жіночої долі. Поема « Катерина»

  1. Прочитати твір
  2. Скласти план.
  3. Опрацювати матеріал підручника сторінка 234 - 235

Завдання з усіх предметів виконувати в зошитах або надсилати на елект. адреси вчителів

Середа 17 березня

1. Німмова

ст.165 Слова в словник і вивчити Впр.3 (усно),Впр.  6 (письмово)

2.Біологія

1. Опрацювати § 44, дати відповіді на запитання ст.183

2.Переглянути  відеоролик "Етапи еволюції людини" https://www.youtube.com/watch?v=QpktQ_4JOv4

3. Мистецтво

1.Опрацювати ст.13-135

2.Підготувати творчий проєкт "Рекламна презентація мого класу"

Логін: *

Пароль: *